زندگی

ساخت وبلاگ

نرده روي ديوار

نرده روي ديوار از نوع حفاظ شاخ گوزني و حفاظ پنجره از ورود سارقان به داخل منزل جلوگيري مي کند .

نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ کنيد. شايد تصور کنيد که اين کار راحت است اما در واقع نصب حفاظ ديوار يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب حفاظ ديوار و همچنين نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

تماس با کارشناس فروش 09123649705  مهندس حميد رضا هاشمي

عوامل مؤثر بر انتخاب نرده

انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا کنيم.

 

 

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي که در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در وسط شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي کنيد، حفاظ ديوار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده کنيد.

حفاظ پنجره

زماني که صحبت از حفاظ پنجره به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از حفاظ پنجره رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.

محصولاتي که به عنوان حفاظ پنجره به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود. ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند. دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند. شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي حفاظ پنجره فرفورژه قابل مقايسه نيست.

 

حفاظ شاخ گوزني

بدون شک شما هم ميدانيد که يکي از مهم ترين راه هاي برقراري امنيت در خانه استفاده از حفاظ شاخ گوزني است. در اين بين حفاظ شاخ گوزني هم يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد به آن دقت کنيد چرا که شما توسط اين حفاظ ها امنيت را براي ساختمان خود ايجاد مي کنيد و در صورتي که دچار هرگونه مشکل باشند، شما هم دچار مشکل خواهيد شد.

حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني   از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزني

انتخاب حفاظ آهني شاخ گوزني در واقع دربرگيرنده نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که به درستي بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما خرج هاي اکثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا کنيم. حفاظ شاخ گوزني  يکي از مهم ترين عواملي است که بايد به آن دقت کنيد.

کاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت حفاظ شاخ گوزني را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي کنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي که در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل که کار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر حيات کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري کنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي کنيد، حفاظ شاخ گوزني مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي وزين نيز استفاده کنيد.

هزينه حفاظ شاخ گوزني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري کنيد همانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و به حقيقت حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد کاربرد پيمان مي گيرند پس بايد به خاصيت هاي متنوع آن دقت کنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ شاخ گوزني به نکته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. ويژگي هاي متنوع از آنگونه موارد ذيل مي توانند در خريد حفاظ شاخ گوزني داراي اهميت باشند. حفاظ شاخ گوزني  در واقع به نکات بسياري بستگي دارد که از جمله آن ها ميتوان به جنس نرده اشاره کرد.

 

 

 

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نرده,روی,دیوار, نویسنده : کاووسی فر emmtehann11 بازدید : 134 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:19

نصاب نرده در شهر تهران  و هرآنچه بايد بدانيد!

امروزه برقراري امنيت در بخش هاي مختلف به اين وابستگي دارد که شما بتوانيد از ابزاري که در اين گويه وجود دارد مستفيض شويد. گرد از دسته هايي که شما ميتوانيد بدست آن از هواي بازپسين و در ضمن روشنايي خورشيد مستفيض شويد استفاده از پنجره هاي بزرگ است. به کارگيري اين پنجره ها البته ميتواند براي شما دشوار ساز هم باشد چرا که شما عازم براي ورود سارقين به منزل خويش باز خواهيد کرد. اينجاست که استفاده از نصاب نرده در شهر تهران  براي شما عازم کارآمد خواهد بود. به خصوص اگر منزل يا واحد تجاري شما در طبقه نخست باشد بايد از نصاب حفاظ آهني ديوار حياط  در شهر تهران  استفاده کنيد تا بتوانيد امنيت را استوار کنيد.

 نصاب نرده در شهر تهران  چيست؟

نصاب نرده در شهر تهران  به راستي شامل نصب تکه هايي آهن مي شود که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت اغلب بهره‌گيري کنيد. البته اينکه شما انواع گوناگون اين نرده ها را بشناسيد و بهترين نوع آن را خريداري کنيد به شما کمک خواهد کرد که امنيت را براي ساختمان خويش استوار کنيد. دقت داشته باشيد که گزينش نصاب نرده در شهر تهران  براي اينکه شما بتوانيد نماي خارجي ساختمان خويش را زيباتر کنيد. به راستي کيفيت و همچنين زيبايي از دسته المنت هاي مهم براي انتخاب نصاب درب انباري در شهر تهران  هستند.

در اين بين شايد نصب پنجره آهني يکي از مهم ترين نکاتي باشد که بايد با آن آشنا شويد. در اين زمينه بهتر است که بدانيد که گونه ها مختلفي از جوش ها براي نصب نصاب نرده در شهر تهران  هستي دارد که از دسته مهمترين آنها ميتوان به جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و وانگهي دي اکسيد کربن اشاره کرد. اين جوش ها به راستي براي نصب نصاب نرده در شهر تهران  باره بهره‌گيري پيمان مي گيرند. اگر شما کار خويش را به افرادي بسپاريد که در اين گويه کارآزموده نيستند، ممکن است که ساختمان شما با انواع جوش هاي نازيبا و ناجور ديده شود که به همين علت است که گفته مي شود اين جوش ها براي اتمام نياز به چيرگي خاصي دارند. شما هم ميتوانيد به نمايندگي هاي مختلف در اين زمينه مراجعه کنيد تا بتوانيد پيشه نصب پنجره آهني خود را به راحتي انجام دهيد.

انواع نصاب نرده در شهر تهران

نصاب نرده فرفورژه در شهر تهران  هم مثل درب انواع مختلفي دارد، دقت داشته باشيد که ساخت اين نوع نرده ها معمولا بايد توسط کسان حرفه اي در اين گويه انجام شود. شما ميتوانيد وانگهي شغل خريد نصاب نرده در شهر تهران  را به صورت آنلاين هم انجام دهيد. در اين صورت بايد با گونه ها اين نرده ها آشنا شويد که از آنگونه آنها مي توانيم موارد ذيل را معرفي کنيم.

 نصاب نرده در شهر تهران ؛ نرده آکاردئوني

بدون شک شما هم با درب آکاردئوني آشنا هستيد. اين گونه درب ها در واقع به شما دستور مي دهند که کار مفتوح و بسته کردن درب را به آساني انجام دهيد و در ضمن در مدل هاي مختلفي توليد مي شود که مايه مي شود امنيت آن افزايش پيدا کند و در ضمن زيبايي ساختمان را نيز تحت کارايي قرار مي دهد. نصاب نرده در شهر تهران  به راستي از گونه تاشو همان نرده هاي آکاردئوني است که زماني که بسته مي شود به طور کل در يک سمت جمع خواهد شد. شما ميتوانيد با خريد گونه ها اين حفاظ ها، يک قسمت وسيع از پنجره خود را تحت پوشش پيمان دهيد. دقت داشته باشيد که خريد اين گونه نصاب نرده در شهر تهران  به راستي براي فضا هايي که پنجره هاي وسيع و ابهت در آن ها هستي دارد بسيار حائز اهميت است.

معمولا قطعات اين گونه سازه ها بايد به گونه اي به هم متصل شوند که شما بتوانيد با استفاده از يک قفل، امنيت را در آن ها تضمين کنيد. البته شما ميتوانيد از تعداد قفل هاي اکثريت هم استفاده کنيد و امنيت ساختمان خود را بيش از پيش تضمين کنيد.

نصاب نرده در شهر تهران ؛ نرده باهاماس

دقت داشته باشيد که اين گونه نرده ها هم از نوع نصاب حفاظ آهني درب آپارتمان در شهر تهران  به آمار مي آيند که حين مفتوح و بسته شدن يک شکل شبيه به سايبان به شما خواهند داد. دقت داشته باشيد که اين گونه از حفاظ ها فقط از دسته پاييني حرکت خواهند کرد و شما ميتوانيد بسهولت آن ها را باره بهره‌گيري پيمان دهيد. آنچه که بايد بدانيد اين است که اين گونه از حفاظ ها اخيرا به بازار عرضه شده اند ولي همواره از دسته بهترين نوع حفاظ ها هستند و همين هم باعث مي شود که قيمت آن ها زيادتر از سارين باشند. اين نوع حفاظ ها مقاومت بسياري دارند و حتي مي توانند با نصاب نرده در شهر تهران  و نرده آکاردئوني در اين زمينه رقابت کنند.

يکي ساير از گونه ها حفاظ هايي که مورد بهره‌گيري پيمان مي گيرد حفاظ جاليزي است. شما البته با به کارگيري اين نوع حفاظ ها روشنايي خانه خويش را مختصر خواهيد کرد چرا که معمولا اين گونه حفاظ ها از ورود هرگونه روشنايي به داخل خانه جلوگيري خواهند کرد. حفاظ هاي جاليزي هم مشابه حفاظ باهاماس و در ضمن نصاب نرده در شهر تهران  آکاردئوني از امنيت بسياري در اين گويه برخوردار خواهند بود و البته اگر شما بخواهيد ميتوانيد آن ها را به نوع اي نصب کنيد که نور زيادي را به داخل خانه شما راهبري کنند. اگر شما ميخواهيد رويت خوبي داشته باشيد، نمي توانيد از حفاظ جاليزي استفاده کنيد و بهتر است که به تعقيب حفاظ آکاردئوني و باهاماس برويد.

 

چرا نصاب نرده در شهر تهران ؟

از زمان هاي گذشته، آهن يکي از مستحکم ترين مصالحي بوده است که در ساخت منزل مورد بهره‌گيري قرار مي گرفته است. شما البته ميتوانيد براي حفظ امنيت منزل خود از حفاظ ها و نرده پنجره فرفورژه هم کاربرد کنيد ولي رهنمود ما به شما اين است که استحکام آهن را جدي بگيريد و استفاده از آن را جز اولويت هاي خويش قرار دهيد. البته اينطور گفته مي شود که با توجه به شرايط اقتصادي هم اکنون بها آهن هم رو به افزايش است و همين هم باعث مي شود که شما در گزينش نصاب حفاظ بالکن  در شهر تهران  دچار ترديد شويد. براي بازدارندگي از هرگونه مشکل شما ميتوانيد خريد خود را به چهره اقساطي اتمام دهيد و در عين اينکه از يک خريد راحت و لذت بخش مستفيض مي شويد، امنيت خانه خود را نيز برپايي کنيد.

 

 

 

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نصاب,نرده,در,شهر,تهران,و,هرآنچه,باید,بدانید!, نویسنده : کاووسی فر emmtehann11 بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:34

حفاظ پنجره متحرک و مشخصات آن

حفاظ پنجره متحرک امروزه برقراري امنيت در بخش هاي مختلف به اين بستگي دارد.

که شما بتوانيد از ابزاري که در اين زمينه وجود دارد بهره مند شويد.

يکي از بخش هايي که شما ميتوانيد توسط آن از هواي تازه و همچنين نور خورشيد بهره مند شويد.

استفاده از پنجره هاي بزرگ است. استفاده از اين پنجره ها البته ميتواند براي شما مشکل ساز هم باشد.

چرا که شما راهي براي ورود سارقين به خانه خود باز خواهيد کرد. اينجاست که استفاده از نرده فلزي براي شما راهي کارآمد خواهد بود.

به خصوص اگر خانه يا واحد تجاري شما در طبقه اول باشد بايد از حفاظ پنجره متحرک استفاده کنيد تا بتوانيد امنيت را برقرار کنيد.


حفاظ پنجره متحرک چيست؟

نرده در واقع شامل تکه هايي آهن مي شود که شما ميتوانيد.

از آن ها براي حفظ امنيت بيشتر استفاده کنيد.

البته اينکه شما انواع مختلف اين نرده ها را بشناسيد و بهترين نوع آن را خريداري کنيد.

به شما کمک خواهد کرد که امنيت را براي ساختمان خود برقرار کنيد. دقت داشته باشيد.

که انتخاب حفاظ آهني براي اينکه شما بتوانيد نماي خارجي ساختمان خود را زيباتر کنيد.

در واقع کيفيت و همچنين زيبايي از جمله المنت هاي مهم براي انتخاب حفاظ پنجره متحرک هستند.
در اين بين شايد نصب حفاظ  يکي از مهم ترين نکاتي باشد که بايد با آن آشنا شويد.

در اين زمينه بهتر است که بدانيد که انواع مختلفي از جوش ها براي نصب حفاظ پنجره متحرک وجود دارد.

که از جمله مهمترين آنها ميتوان به جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين دي اکسيد کربن اشاره کرد.

اين جوش ها در واقع براي نصب حفاظ پنجره متحرک مورد استفاده قرار مي گيرند.

اگر شما کار خود را به افرادي بسپاريد که در اين زمينه متخصص نيستند،

ممکن است که ساختمان شما با انواع جوش هاي زشت و ناجور ديده شود.

که به همين دليل است که گفته مي شود اين جوش ها براي انجام نياز به مهارت خاصي دارند.

شما هم ميتوانيد به نمايندگي هاي مختلف در اين زمينه مراجعه کنيد تا بتوانيد کار نصب پنجره آهني خود را به راحتي انجام دهيد.

 

انواع حفاظ پنجره متحرک

حفاظ پنجره متحرک هم مانند درب انواع مختلفي دارد،

دقت داشته باشيد که ساخت اين نوع نرده ها معمولا بايد توسط افراد حرفه اي در اين زمينه انجام شود.

شما ميتوانيد همچنين کار خريد حفاظ پنجره متحرک را به صورت آنلاين هم انجام دهيد.

در اين صورت بايد با انواع اين نرده ها آشنا شويد که از جمله آنها مي توانيم موارد زير را معرفي کنيم.

حفاظ پنجره متحرک آکاردئوني

بدون شک شما هم با درب آکاردئوني آشنا هستيد.

اين نوع درب ها در واقع به شما اجازه مي دهند که کار باز و بسته کردن درب را به آساني انجام دهيد.

و همچنين در مدل هاي مختلفي توليد مي شود که باعث مي شود امنيت آن افزايش پيدا کند.

و همچنين زيبايي ساختمان را نيز تحت تاثير قرار مي دهد.

نرده فلزي در واقع از نوع تاشو همان نرده هاي آکاردئوني است.

که زماني که بسته مي شود به طور کل در يک سمت جمع خواهد شد.

شما ميتوانيد با خريد انواع اين حفاظ ها، يک قسمت وسيع از پنجره خود را تحت پوشش قرار دهيد.

دقت داشته باشيد که خريد اين نوع حفاظ پنجره متحرک در واقع براي مکان هايي که پنجره هاي وسيع و بزرگي در آن ها وجود دارد بسيار حائز اهميت است.
معمولا قطعات اين نوع سازه ها بايد به گونه اي به هم متصل شوند که شما بتوانيد با استفاده از يک قفل،

امنيت را در آن ها تضمين کنيد. البته شما ميتوانيد از تعداد قفل هاي بيشتري هم استفاده کنيد.

و امنيت ساختمان خود را بيش از پيش تضمين کنيد.

حفاظ پنجره متحرک باهاماس

دقت داشته باشيد که اين نوع نرده ها هم از نوع حفاظ پنجره متحرک به شمار مي آيند.

که حين باز و بسته شدن يک شکل شبيه به سايبان به شما خواهند داد.

دقت داشته باشيد که اين نوع از حفاظ ها تنها از بخش پاييني حرکت خواهند کرد و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد.

آنچه که بايد بدانيد اين است که اين نوع از حفاظ ها به تازگي به بازار عرضه شده اند .

اما همواره از جمله بهترين نوع حفاظ ها هستند و همين هم باعث مي شود که قيمت آن ها زيادتر از سارين باشند.

اين نوع حفاظ ها مقاومت بسياري دارند و حتي مي توانند با حفاظ پنجره متحرک آکاردئوني در اين زمينه رقابت کنند.


حفاظ جاليزي

يکي ديگر از انواع حفاظ هايي که مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ جاليزي است.

شما البته با استفاده از اين نوع حفاظ ها نور خانه خود را کم خواهيد کرد

چرا که معمولا اين نوع حفاظ ها از ورود هرگونه نور به داخل خانه جلوگيري خواهند کرد.

حفاظ هاي جاليزي هم مانند حفاظ باهاماس و همچنين

حفاظ پنجره متحرک آکاردئوني از امنيت بسياري در اين زمينه برخوردار خواهند بود.

و البته اگر شما بخواهيد ميتوانيد آن ها را به گونه اي نصب کنيد که نور زيادي را به داخل خانه شما راهنمايي کنند.

اگر شما ميخواهيد ديد خوبي داشته باشيد، نمي توانيد از حفاظ جاليزي استفاده کنيد و بهتر است که به دنبال حفاظ آکاردئوني و باهاماس برويد.

چرا حفاظ پنجره متحرک؟

از زمان هاي گذشته، آهن يکي از مستحکم ترين مصالحي بوده است.

که در ساخت خانه مورد استفاده قرار مي گرفته است.

شما البته ميتوانيد براي حفظ امنيت خانه خود از حفاظ ها و نرده پنجره فرفورژه هم استفاده کنيد.

اما پيشنهاد ما به شما اين است که استحکام آهن را جدي بگيريد و استفاده از آن را جز اولويت هاي خود قرار دهيد.

البته اينطور گفته مي شود که با توجه به شرايط اقتصادي هم اکنون قيمت آهن هم رو به افزايش است.

و همين هم باعث مي شود که شما در انتخاب حفاظ پنجره متحرک دچار ترديد شويد.

براي جلوگيري از هرگونه مشکل شما ميتوانيد خريد خود را به صورت اقساطي انجام دهيد.

و در عين اينکه از يک خريد آسان و لذت بخش بهره مند مي شويد، امنيت خانه خود را نيز ايجاد کنيد.

استفاده از اين پنجره ها البته ميتواند براي شما مشکل ساز هم باشد .

چرا که شما راهي براي ورود سارقين به خانه خود باز خواهيد کرد.

اينجاست که استفاده از حفاظ آهني براي شما راهي کارآمد خواهد بود.

به خصوص اگر خانه يا واحد تجاري شما در طبقه اول باشد.

بايد از نرده فلزي استفاده کنيد تا بتوانيد امنيت را برقرار کنيد.

 

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,پنجره,متحرک,و,مشخصات,آن, نویسنده : کاووسی فر emmtehann11 بازدید : 165 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:24

قبل از هر چيز بگوييم که براي توليد اين کيف پارچه حتماً نبايد اصول ساخت رو بلد باشيد

فقط کافي است الفباي توليد و ساخت را بدانيد.

در اين پست طرز توليد يک کيف پارچه اي ساده اما شيک را مي آموزيد.

در اين آموزش ساخت گوشه هاي کناري و جيب بيروني براي کيف بخوبي توضيح داده شده

و به همين خاطر يک نوع اصول خياطي هم محسوب مي شود.

الگوي اين کيف طوري طراحي شده که مي توانيد اندازه آن را هرچقدر که بخواهيد افزايش دهيد.

کيفي که در تصاوير بالا مي بينيد 38 در 38 سانتيمتري است و ميتواند پاسخگوي بسياري از نيازهاي شما باشد.

کيف با پارچه جين دوخته شده اما ميتوان از هر نوع پارچه محکم و بادوام ديگر استفاده کرد.

دقت کنيد که اندازه پارچه اصلي و آستر با توجه به ابعادي که براي کيف انتخاب کرده ايد، تغيير ميکند.

 

  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه اصلي (جين، کرباس، کتان و ...)
  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه آستر (کتان، پشمي، ابريشمي و ...)
  • اتو و تخته اتو
  • قيچي، کاتر، خط کش، موکت برش
  • سنجاق
  • قلم خياطي
  • چرخ خياطي
  • نخ و سوزن

اگر در اولين مرحله يعني بريدن پارچه ها دقت نکنيد،

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

کارتان در مراحل بعد بي نتيجه باقي مي ماند. قبل از بريدن همه پارچه ها را اتو کنيد.

براي دوخت کيف پارچه اي بايد تکه هاي پارچه زير را ببريد:

  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • دو تکه از پارچه آستر با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • يک تکه از پارچه آستر و پارچه اصلي با ابعاد 22.8 در 22.8 (براي جيب)
  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 15.2 در 60.9 سانتيمتر (براي دسته ها)

سعي کنيد تا جايي که مي توانيد لبه هاي پارچه ها را دقيق و مرتب ببريد تا کار دوخت دشوار نشود.

براي دوختن جيب روش هاي مختلفي وجود دارد و ما از روشي استفاده کرده ايم

که يک آستر هم براي جيب در نظر گرفته ميشود. دو تکه پارچه اي که براي جيب کيف بريده ايد

را برداريد و آنها را روي هم قرار دهيد (طوري که روي پارچه به سمت داخل باشد).

سه طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد. سنجاق ها را بصورت عمودي

قرار دهيد مطابق تصوير) تا قسمتي که دوخته نمي شود، مشخص باشد.

بعد از دوختن جيب از طريق اين سوراخ جيب را برمي گردانيم.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دوختن جيب را با فاصله نيم سانتيمتري از کنار اولين سنجاق عمودي شروع کنيد

و به سمت سنجاق بعدي حرکت کنيد. ابتدا و انتهاي دوخت ها را بست بزنيد.

بعد از اينکه دور جيب را دوختيد، جيب را برگردانيد تا روي آن به بيرون باشد.

همانطور که مي بينيد دهنه جيب باز است. دو سر پارچه را طوري به سمت داخل تا کنيد

که اين لبه جيب هم با ساير لبه ها تراز باشد. حالا اين قسمت را خوب اتو کنيد.

حالا قسمت باز بالاي جيب را هم بدوزيد. فاصله نيم سانتيمتري از محل سنجاق ها را هم درنظر داشته باشيد.

جيب را يکبار ديگر اتو کنيد.

دو پارچه اي که براي دسته هاي کيف پارچه بريده ايد را برداريد و آنها را از وسط تا کنيد.

دقت کنيد که پشت پارچه بايد به سمت بالا باشد. هر دو پارچه را خوب اتو کنيد تا يک خط وسط آن بيفتد.

حالا تاي پارچه را باز کنيد و دو لبه پارچه را به سمت وسط تا کنيد. دوباره بندها را اتو کنيد.

حالا يکبار ديگر بند را از وسط تا کنيد و دوباره اتو بزنيد.

 

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

بند را زير چرخ بگذاريد و دوختن را شورع کنيد. بست زدن و درنظر گرفتن حاشيه دوخت را فراموش نکنيد.

يکي از دو تکه اي که از پارچه اصلي بريده ايد را برداريد و آن را طوري روي سطح کارتان بگذاريد که روي آن به سمت خودتان باشد.

حالا بايد جيب را روي اين پارچه قرار دهيد.

بهتر است جيب با بالا و پايين 7.6 سانتيمتر و از لبه ها 21 سانتيمتر فاصله داشته باشد.

محل جيب را مشخص کنيد و آن را با سنجاق سر جايش ثابت کنيد.

حالا بايد جيب را دقيقاً از محل دوخت به پارچه بدوزيد. دو طرف و پايين جيب را بدوزيد و بالاي آن را باز بگذاريد.

دو تکه پارچه بيروني کيف را طوري روي هم قرار دهيد که روي آنها به سمت داخل باشد.

پايين و دو طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف زنانه )

قبل از شروع دوخت مطمئن شويد که بالاي جيب به سمت بالاي کيف است.

دوخت کيف را از بالاي سمت راست شروع کنيد و به سمت پايين حرکت کنيد

و به سمت چپ ادامه دهيد. دوخت را با فاصله مناسب از لبه پارچه انجام دهيد.

وقتي دوخت پارچه تمام شد،

سنجاق ها را باز کنيد و پارچه را اتو بزنيد.

گوشه هاي اضافي را ببريد و با استفاده از قيچي مخصوص حاشيه ها را مرتب کنيد.

در اين مرحله نبايد پارچه را برگردانيد و بگذاريد پشت و رو باقي بماند.

همين مراحل را براي آستر هم تکرار کنيد اما آستر را برگردانيد و آن را اتو کنيد.

آستر را داخل پارچه بيروني کيف پارچه اي قرار دهيد؛ طوريکه روي پارچه به سمت بالا باشد.

همانطور که در تصوير مي بينيد لبه هاي آستر را تا کنيد و آن را به سمت داخل حرکت دهيد.

حالا دسته هايي که درست کرده ايد را برداريد و و آنها را مثل تصوير سوم شکل دهيد.

دسته ها بايد به يک شکل خم شده باشند و سر آنها مسطح باشد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دسته ها را از طرف رو بين پارچه بيروني و آستر قرار دهيد. دقت کنيد

که سر دسته ها با لبه هاي کيف تراز باشد و حدود 17.5 سانتيمتر در داخل کيف قرار داشته باشد.

دسته ها را در همين حالت سنجاق کنيد. حواستان باشد که دسته را به يکي از دو طرف کيف سنجاق کنيد

و سنجاق از آستر و پارچه طرف ديگر کيف عبور نکند.

همين مراحل را براي دسته ديگر تکرار کنيد تا کيف براي دوخت دسته ها آماده شود.

لبه بالايي کيف را با سنجاق بزنيد و حواستان باشد سنجاق ها از طرف ديگر کيف رد نشوند.

سنجاق هاي بين دسته ها را بصورت عمودي قرار دهيد تا مشخص شود کدام قسمت ها را نبايد بدوزيد.

در ادامه کار کيف را از طريق قسمت هاي دوخته برمي گردانيم.

وقتي سنجاق ها را زديد، لبه کيف را زير پايه فشار چرخ خياطي قرار دهيد.

به اين ترتيب لبه سمت راست پايه راهنماي حاشيه دوخت تان مي شود.

از سنجاق پاييني عمودي شروع کنيد و به سمت سنجاق بالاي آن حرکت کنيد. شرو و پايين دوخت را هم بست بزنيد.

سنجاق هاي کيف را باز کنيد و آستر را از قسمتي که هنوز ندوخته ايد، بيرون بکشيد.

اينکار را به آرامي انجام دهيد و عجله نکنيد. وقتي آستر کاملاً بيرون آمد،

پارچه بيروني را هم به رو برگردانيد. کيف را صاف کنيد و اتو کنيد.

همانطور که مي بينيد يک سوراخ همچنان روي کيف وجود دارد. آستر را از اين سوراخ داخل کيف کنيد و دوباره کيف را اتو کنيد.

قسمت باز کيف پارچه اي را روي سر ميز اتو قرار دهيد و لبه بالايي کيف را اتو کنيد.

وقتي کيف را کاملاً اتو کرديد و همه لبه هاي آن را صاف کرديد،

دور کيف را يکبار بدوزيد تا کارتان با لبه ها تمام شود و سوراخ بالاي کيف هم بسته شود.

براي اينکه شکل بهتري داشته باشد و لبه هاي آن تيزتر باشند،

بايد لبه هاي آن را صاف کنيم و آنها را بدوزيم. قبل از شروع کار کيف را برگردانيد تا آستر آن رو به بيرون باشد.

گوشه کف کيف را در دست بگيريد و آن را طوري صاف کنيد که يک مثلث شکل بگيرد.

وقتي مطمئن شديد لبه ها و حاشيه ها با هم تراز هستند، اين قسمت کيف را اتو کنيد.

يک خط کش برداريد و آن را در امتداد مثلث قرار دهيد و يک خط 16.5 سانتيمتري روي آن علامت بزنيد.

فرقي نمي کند علامت تان چقدر از مثلث را کوتاه کند. زير اين خط را سنجاق بزنيد چرخ خياطي را تنظيم کنيد

و روي اين خط را بدوزيد. ابتدا و انتهاي دوخت تان را کوک بزنيد.

حالا اين لبه را ببريد. مي توانيد با ابزار مخصوص لبه ها را برش بدهيد تا رشته رشته نشود.

کيف پارچه اي آماده است و مي توانيد از آن استفاده کنيد. اين نوع کيف پارچه اي

نياز چنداني به زيپ ندارد اما مي توانيد يک بند يا چسب براي درب آن بگذاريد.

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : طرز,تولید,یک,کیف,پارچه,ای,ساده,اما,شیک, نویسنده : کاووسی فر emmtehann11 بازدید : 457 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:53

کتاب جشن بي معنايي

کتاب جشن بي‌معنايي اثري است از نويسنده ي نامي چک، ميلان کوندرا، که از محبوب‌ترين و پرفروش‌ترين نويسندگان جهان به حساب مي‌آيد. ميلان کوندرا در جشن بي‌معنايي از اصلي‌ترين مشکلات بشر مي‌گويد بي‌آنکه حتي يک جمله حرف جدي زده باشد. او جشن بي ‌معنايي را تحت‌تأثير حقيقت دنياي معاصر به نگارش درآورده است اما درعين‌حال تمام تلاش خود را کرده تا از جديت و واقع‌گرايي دوري کند. «ديگر خيلي وقت است که همه مي‌دانيم نمي‌شود ورق را برگرداند، نمي‌شود اين دنيا را تغيير داد و نمي‌شود از گذر سريع و هولناکش فرار کرد. تنها مي‌شود دوام آورد و براي آن هم تنها يک راه ممکن هست: آنکه اين دنيا را زياد جدي نگيريم.»

ديگر آثار ميلان کوندرا

از ديگر آثار ميلان کوندرا مي‌توان به شوخي، سبکي تحمل‌ناپذير هستي، جاودانگي و مهماني خداحافظي  اشاره کرد. افرادي که با آثار ديگر ميلان کوندرا آشنايي دارند مي‌دانند که دوري از جديت خصيصه‌اي است که بيش از همه بايد در آثار او انتظارش را داشت. در بسياري از بخش‌هاي کتاب جاودانگي مي‌بينيم که گوته و همينگوي با يکديگر گل مي‌گويند و گل مي‌شنوند و اوقاتشان را به خنده سپري مي‌کنند. در کتاب آهستگي، ورا، همسر ميلان کوندرا، به شوهر خود اينگونه مي‌گويد که «بارها به من گفتي که يک روز کتابي خواهي‌نوشت که حتي يک کلمه حرف جدي در آن نباشد؛ به تو اخطار مي‌دهم؛ مراقب باش. دشمنانت هميشه در کمين هستند.»

حالا ديگر کار از مراقب بودن گذشته است؛ حال کوندرا بالأخره کاملاً متوجه شده که رؤياي تأليف چه کتابي را در سر دارد و نتيجه نيز کتابي است که پيش‌روي ماست و گويي جمع‌بندي تمام آثار او تاکنون است؛ جشن بي‌معنايي. جشن بي‌معنايي گونه‌ي غريبي از جمع‌بندي است؛ ميلان کوندرا حتي پايان آن را نيز غريب نوشته است. کتاب جشن بي‌معنايي خواننده را به خنده مي‌اندازد؛ خنده‌اي غريب که سببش زمانه‌اي است که در آن زندگي مي‌کنيم؛ زمانه‌اي که از هرگونه مزاح خالي است و همين موضوع آن را مضحک مي‌کند. ديگر چه مي‌توان گفت؟ هيچ، جز آنکه اين کتاب را مطالعه کنيد.

 جشن بي معنايي کتابي است درباره‌ي وجود انسان‌ها؛ درباره‌ي اين حقيقت که ما با گذر زمان بي‌معناتر مي‌شويم. يا ديگر کسي يادي از ما نمي‌کند، يا آن‌هايي که به يادمان مي آورند کساني هستند که هرگز ما را درست نمي‌شناختند. «دوست من، بي‌معنايي جوهر وجود ماست.»

ميلان کوندرا

ميلان کوندرا نويسنده‌ي چک و فرانسوي است که اصليت چکي دارد و از سال ????، دوران تبعيد خود را در کشور فرانسه گذرانده است. کوندرا در سال???? شهروند فرانسه شد. کوندرا را بيشتر با آثار شوخي، سبکي تحمل‌ناپذير هستي و کتاب خنده و فراموشي مي‌شناسند. کوندرا آثار خود را هم به زبان فرانسه و هم به زبان چک تأليف کرده است. او خود ترجمه‌ي آثارش را به فرانسه انجام مي‌داد؛ پس ترجمه‌هاي او در اصل، آثار تأليفي هستند.

آثار ميلان کوندرا به‌دليل سانسورهاي دولت کمونيست چکوسلواکي، تا زمان فروپاشي دولت در انقلاب بنفش و در سال ????، در خاک مادري‌اش ممنوعه به حساب مي‌آمدند. کتاب جشن بي‌معنايي او به قلم قاسم صنعوي به فارسي برگردانده شده است.

خريد اينترنتي کتاب از کتاب فروشي کاواک

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : کتاب,جشن,بی,معنایی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann11 بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:38

چاپ روي چرم طبيعي در مقايسه با چاپ روي چرم مصنوعي

مقايسه ي شيت چرم مصنوعي و چرم طبيعي

چاپ روي چرم طبيعي

چرم مصنوعي

     چرم مصنوعي بسيار مرتب برش خورده و در زمان چاپ به صورت رول يا حتي شيت، ماشين چاپ و اپراتور را اذيت نمي کند و پروژه چاپ به راحتي و با انواع دستگاه هاي يووي مسطح ( فلت بد ) ، يووي رول و اکوسالونت انجام مي پذيرد .

چرم طبيعي

      ولي در چرم طبيعي به اين صورت نيست و سطح چرم ( دور چرم ) نامرتب است که در بحث چاپ باعث پرت بسيار زياد در  خود متريال مي شود ، البته در تکنولوژي چاپ مستقيم ( فلت بد ) تمام اين پرت هاي حتي کوچک را مي توان در پروژه هاي ديگر مورد چاپ قرار داد ولي در چاپ رول ديگر اين امکان وجود ندارد

سطح ناهموار و مشکل ساز چرم مصنوعي

      چرم مصنوعي داراي سطحي صاف مي باشد. مانند بسياري از متريال هاي ديگر مناسب چاپ، از جمله کاغذ ، بنر  و … . به همين علت مي توان به راحتي با دستگاه هايي که در بالا به آن اشاره شد مانند : انواع دستگاه هاي يووي مسطح ( فلت بد ) ، يووي رول و اکوسالونت ، پروژه چاپ صورت بگيرد؛  ولي در متريال چرم طبيعي يک مشکل بسيار حاد و اساسي وجود دارد و آن سطوح نامرتب و داراي برامدگي و گودي هاي نامنظم است، که تاثير مستقيم و زياد در کيفيت خروجي چاپ و حتي امکان صدمه زدن به سيستم هد دستگاه را دارد .

بيشتر بخوانيد :

چاپ روي چرم يک هديه ي ماندگار براي مخاطبان برندها

بوي نامطبوع چرم طبيعي

     نگهداري چرم مصنوعي در يک فضا حتي به مدت طولاني مشکلي ايجاد نمي کند ولي چرم طبيعي بسيار بوي ناخوشايندي دارد که محيط و فضا را تحت الشعاع قرار مي دهد .

دستگاه هاي چاپ روي چرم طبيعي

چرم طبيعي را به هيچ عنوان نمي توان با دستگاهي به جز تکنولوژي چاپ مستقيم ( فلت بد ) چاپ کرد و فعلا بهترين و تنها گزينه براي چاپ همين مورد مي باشد .

هزينه چاپ روي چرم طبيعي

     هزينه اين نوع چاپ به مراتب بيشتر از چرم مصنوعي خواهد بود و به دليل مشکلاتي که در خود متريال چرم طبيعي وجود دارد ، بيشتر چاپخانه داران سفارش چاپ روي اين متريال را نمي پذيرند .

ادامه مطلب : چاپ روي چرم طبيعي

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : چاپ,روی,چرم,طبیعی,در,مقایسه,با,چاپ,روی,چرم,مصنوعی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann11 بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:46

لینک دوستان

خبرنامه